torsdag 4 juli 2013

Njuuuut av din semester...så väntar jag på hösten ;-)

Så säger alla. Så säger jag. Njut. Av din semester. Njaaaa, regn och klimpar i magen har vår första semestervecka bestått av. Men visst, skönt att sova på morrnarna och långsamma dagar. Men. Jag gillar ändå vardag mera. Så även mina barn ( förrutom minstingen som skrattar utomhus med en skock av vänner från morgon till kväll, oskämtat ). Rutiner, "tomalmanackavardag", deltidsdagar och Fredagskänsla. Vi ser varandra mera vintertid. Hos oss. Unnar alla sommarälskare sommar. Hoppas den ännu blir solig, vacker och varm. Njut, om ni vill. Själv njuter jag i höstmörkret. Men såhär idag, så ligger nog lyckan i morgonens kaffekopp (pulver...) och i förhoppningar om att Sean Banan ska roa oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar