torsdag 8 april 2010

Dammar av bloggen

Vet inte varför. Kanske våren som gör det ? Får iallafall några egna minuter framför datorn, medan dotter gräver i rödbetsburken, Maken lyser med sin frånvaro och tvättmaskinen snurrar. Jobbet kaotiskt just nu. Och jag nästan trivs ? Konstigt, men sant. Kanske det beror på deltid ? Jag räcker till iallafall.

Är glad att jag lever med en annan vuxen som är av samma åsikt om hur våra kvällar ska se ut. Oplanerade, obokade. Dagarna är långa och tunga för oss alla. Och sen går helgen till roliga saker tillsammans. Hoppas dethär inte försvinner alltför snabbt i takt med barnens ålder...Sovmorrnarna däremot, de kan gärna bli längre. För att inte tala om barnens vilja att se på Lets dance eller Robinson med oss. Bada Bastu med oss och resa med oss. Hoppas de blir som jag, reste med Mamma och Pappa ännu då var 19 år : ) Förresten skulle jag gärna resa med dem än idag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar